Cieľom SEO je zvýšenie relevantnej organickej návštevnosti. Inak povedané, aby váš produkt našli ľudia, ktorí oň majú skutočný záujem.

( SEO ) Optimalizácia pre vyhľadávače
Je SEO skutočne až také dôležité? Záleží na tom, či chcete na vašu
webstránku dostať viac potenciálnych zákazníkov bez toho, že by ste museli
platiť za reklamu.
Dohľadateľná = navštevovaná
Prvé priečky vo vyhľadávačoch
Veľké jednorazové zvýšenie návštevnosti nie je dlhodobým riešením. Z tohto dôvodu sa zameriavame na to, aby ste sa na prvých priečkach vo vyhľadávačoch aj udržali.

Meriate? Analyzujete? Upravujete obsah? Pretože vaši konkurenti áno.

Beh na dlhú trať
Správanie zákazníkov a algoritmy vyhľadávačov sa
neustále menia. SEO optimalizáciu preto nepovažujeme za jednorazovú záležitosť,
ale za niečo, na čom treba neustále pracovať.

Analýza kľúčových slov
Je základným kameňom pri tvorbe akejkoľvek webovej prezentácie online aj offline obsahu. Získate tak prehľad o objemoch vyhľadávania, konkurencii a v neposlednom rade vám umožní lepšie pochopiť ako funguje vaša cieľová skupina v online svete.

Technické SEO
Webstránky analyzujeme z pohľadu rýchlosti,
štruktúry a používateľskej skúsenosti. Nespoliehame sa len na automatické
nástroje, ale aj na našu dlhoročnú prax.

SEO audit
Pri komplexných auditoch sa okrem technických nedostatkov
zameriavame aj na pozíciu webstránky vo vyhľadávačoch a na vašu
konkurenciu.

Analýza kľúčových slov
Je základným kameňom pri tvorbe akejkoľvek webovej prezentácie online aj offline obsahu. Získate tak prehľad o objemoch vyhľadávania, konkurencii a v neposlednom rade vám umožní lepšie pochopiť ako funguje vaša cieľová skupina v online svete.

SEO audit
Pri komplexných auditoch sa okrem technických nedostatkov
zameriavame aj na pozíciu webstránky vo vyhľadávačoch a na vašu
konkurenciu.
Odkiaľ?
Zistíme, či vás zákazníci nájdu cez Google alebo Facebook a či používajú počítač, mobil alebo tablet.

Kam?
Pozrieme sa na to, akým spôsobom sa používatelia pohybujú
a ktoré sekcie sú najnavštevovanejšie.

Kde je problém?
Na základe získaných dát identifikujeme problematické
oblasti, navrhneme riešenia a implementujeme ich.
