Obal predáva a v prípade, že si zákazníci vašu
novú vizuálnu identitu obľúbia, odrazí sa to aj na návštevnosti vašej
webstránky a dopyte po vašich produktoch.

Dizajn a grafické práce
Prvý dojem je extrémne dôležitý. Bola by preto škoda, keby skvelý
produkt alebo služba nemala zodpovedajúci vizuál.
Dizajn ako predajný nástroj
UX dizajn
Používateľ, ktorý nenašiel to, čo hľadá, odchádza preč. Webstránky či webové aplikácie preto tvoríme podľa očakávaní a potrieb koncových zákazníkov. Pri každom projekte zároveň dbáme na testovanie, aby sme si boli istí, že dosiahneme požadovaný výsledok.


Individuálny prístup
Pracovali sme na webových stránkach, banneroch, aplikáciách či plagátoch. Nikdy to však nebolo podľa šablóny. Ku každému klientovi a projektu pristupujeme individuálne. Na základe šablón totiž iba ťažko spravíte dizajn, ktorý niekomu vyrazí dych.
Branding
Ak chcete vytvoriť úspešný brand, musíte pripraviť súbor
pravidiel, ktorými sa bude riadiť. Najdôležitejšie však je to, aby na konci
tohto procesu vznikla značka, ktorú si ľudia zapamätajú a budú mať radi.

Printová grafika
S printovou grafikou máme bohaté skúsenosti. Okrem
iného sme pracovali na najrôznejších bilbordoch, roll-upoch, navigačných
tabuliach či brožúrach. Výsledky našej práce si môžete pozrieť napríklad
v Zoo Bojnice.

Corporate identity
Ak máte logo a vizitky, neznamená to, že máte aj
firemnú identitu. Tento pojem totiž okrem dizajnu zahŕňa aj spôsob komunikácie
či interné hodnoty. Tvorba firemnej identity chvíľu trvá, ale iba vďaka nej si
môžete byť istí, že vaša spoločnosť bude nezameniteľná a jasne rozpoznateľná.
