O klientovi

Spoločnosť KOCHT s.r.o. je autorizovaný distribútor kompaktných traktorov Branson Tractors pre Slovenskú republiku.

Zadanie

bolo jednoduché: Máme web stránku, sme nová spoločnosť a chceme návštevnosť z organického vyhľadávania. Bol tu aj jeden problém, v podobe stránky konkurenčnej firmy, ktorá síce už svoju činnosť nevykonávala, ale stránka bola na prvých pozíciách v google vyhľadávaní.

Riešenie

Krok číslo 1

V prvom rade sme vytvorili analýzu kľúčových slov, ktorá nám ukázala veľkosť trhu, silu konkurencie a kľúčové slová na ktoré sme sa zamerali.

 Ďalej sme nastavili denný monitoring týchto kľúčových slov, aby sme mali reálny prehľad na ktorých pozíciách sa stránka kocht.sk zobrazuje pri ich vyhľadávaní na google.

 

Krok číslo 2

Následne sme zapracovali na onsite optimalizácii obsahu a technickej optimalizáciu webu. Takže sme vytvorili originálny text, doplnili web o kľúčové slová, optimalizovali obrázky a web prispôsobili požiadavkám google.

 

Krok číslo 3

Začali sme budovať spätné odkazy. Definovali sme weby a portály podľa relevantnosti a autority, následne sme ich kontaktovali, dohodli spoluprácu a začali publikovať PR články.

 

Krok číslo 4

Po mesiacoch snaženia sa nám podarilo dohodnúť s nefungujúcou konkurenciou a odkúpili sme ich web stránku. Vytvorili sme tak špeciálnu mikrostránku, ktorá kopírovala sitemapu pôvodnej web stránky a ponúkli sme návštevníkom základné informácie o spoločnosti a produktoch spolu s odkazom na hlavnú stránku. Tým sme zabezpečili, že stránka si udržala pôvodné pozície a my tak máme na prvej stránke nie jednu, ale rovno dve web stránky J

 

Súčasnosť

V súčasnosti pracujeme na ďalších krokoch, ale za 8 mesiacov spolupráce sme zvýšili organickú návštevnosť z desiatok návštev na niekoľko stoviek mesačne. (presne čísla písať nebudeme). Na prvej strane vyhľadávania máme teraz dve rozdielne stránky čo len znásobuje našu organickú návštevnosť.