Prípadová štúdia
rozvoz-kvetov.sk
Ako sme zvýšili priemernú hodnotu objednávky o 45,71% bez navýšenia nákladov na reklamu.
Prehľad klienta
Kvetinárstvo s kamennou prevádzkou, ktorý predáva krásne kytice, vence, kvetinové aranžmá a doplnkový sortiment. Celý sortiment na eshope predávame v rámci celého Slovenska, kde Bratislavu a okolie rozvážajú vlastnou prepravou a ostatné časti kuriérskou spoločnosťou. Kvetinárstvo nás oslovilo s tým, že už niekoľko rokov stagnuje ich predaj a chcú rásť v predaji a celkovo vylepšiť ich eshop, nakoľko tam bolo veľa nedostatkov.
Riešenie a strátégia
Po dôkladnej analýze eshopu a reklamých kampaní sme vytvorili nepriestrelnú stratégiu, ktorá nám pomohla dosiahnuť skvelé úspechy, ktoré popíšeme nižšie.
1. Nový e-shop na platforme upgates
Postavili sme kompletne nový eshop na platforme upgates, ktorý sme do detailu vyladili. Všetky kytice sme správne pomenovali, pridali parametre a pomocou AI sme analyzovali každú fotku tak, aby sme dostali zoznam kvetov v každej kytici.
2. Velkostné varianty
Zásadná zmena, ktorá ovplyvnila priemernú hodnotu objednávky o neuveriteľných 45.71% spočívala v tom, že ku každej kytici sme pridali veľkostné varianty od veľkosti S až po XL
3. Kampane
Po spustení nového eshopu sme zapli PPC kampane na META a GOOGLE, kde sme kompletne zrušili predchádzajúcu štruktúru kampaní a postavili nové.
4. Newsletter
Okrem kampaní sme spustili aj náš kvetinový newsletter a obohatili tak našu komunikáciu so zákazníkmi. Získali sme tak ďalší nezanedbateľný zdroj objednávok.
5. Offline
Neostali sme len pri online, ale v rámci zákazníckej skúsenosti sme na mieru vytvorili rôzne prázdne kartičky, ktoré slúžia ako venovanie. Týmto krokom sme ušetrili klientovi náklady, nakoľko ich doteraz kupoval drahšie a zároveň sme posilnili ich branding, nakoľko všetky kartičky s venovaniami sú teraz obrandované a krásne.
Výsledky našej práce
%
Objednávky z newslettra
Nárast počtu objednávok z newslettra o 29,57%
%
organika
Nárast organickej návštevnosti o 27,15%
+45,71%
Nárast priemernej hodnoty objednávky z 35,14 € na 51,20€
%
nárast tržieb
Medziročný nárast tržieb o 59,12% aj keď trh klesá