Nemuseli sme investovať ani cent do kreditu na reklamnú podporu zobrazení

PPC kampane sme úspešne spustili a optimalizovali, tak sme spolu s klientom KOCHT začali vymýšľať ďalšie aktivity. 

Už pred korona vírusom bol video obsah v trende, tak sme sa rozhodli naštartovať komunikáciu cez video. Nechceli sme však obyčajnú kampaň, náš Youtube kanál bol v plienkach, tak sme sa rozhodli nájsť „influencera“ alebo Youtube kanál, ktorý bude spĺňať tri hlavné podmienky:

  • Je predpoklad, že vytvorený obsah bude relevantný pre cieľovú skupinu Youtube kanála
  • Youtube kanál musí mať históriu
  • Youtube kanál musí byť konzistentný (pravidelný a konzistentný obsah)

Nemuseli sme ani dlho hľadať, pretože prakticky od začiatku sme mali v hlave iba jedno meno Rasťo Chvála a jeho kanál Garáž TV. Klient schválil a po naozaj krátkom čase vzniklo 15 minútové video, ktoré má dnes 29.3.2020 viac ako 80 000 videní a po 5 dňoch sa dostalo do Youtube trendov ako odporúčané video.

Video si pozriete tu:

Následne sme video zrecyklovali a vytvorili 30 sekundový reklamný spot, ktorý je súčasťou našej reklamnej kampane na Youtube. Video si môžete pozrieť tu: