.jpg)
PPC kampane sme úspešne spustili a optimalizovali, tak sme spolu s klientom KOCHT začali vymýšľať ďalšie aktivity.
Už pred korona vírusom bol video obsah v trende, tak sme sa rozhodli naštartovať komunikáciu cez video. Nechceli sme však obyčajnú kampaň, náš Youtube kanál bol v plienkach, tak sme sa rozhodli nájsť „influencera“ alebo Youtube kanál, ktorý bude spĺňať tri hlavné podmienky:
- Je predpoklad, že vytvorený obsah bude relevantný pre cieľovú skupinu Youtube kanála
- Youtube kanál musí mať históriu
- Youtube kanál musí byť konzistentný (pravidelný a konzistentný obsah)
Nemuseli sme ani dlho
hľadať, pretože prakticky od začiatku sme mali v hlave iba jedno meno
Rasťo Chvála a jeho kanál Garáž TV. Klient schválil a po naozaj
krátkom čase vzniklo 15 minútové video, ktoré má dnes 29.3.2020 viac ako 80 000
videní a po 5 dňoch sa dostalo do Youtube trendov ako odporúčané video.
Video si pozriete tu:
Následne sme video zrecyklovali a vytvorili 30 sekundový reklamný spot, ktorý je súčasťou našej reklamnej kampane na Youtube. Video si môžete pozrieť tu: