
Počuli ste už o novej sociálnej sieti, ktorá pobláznila celý internet? Vstup iba na pozvánku, rôzne miestnosti so všemožnými záujmami? To je CLUB HOUSE!
Každý kto chce aplikáciu používať musí byť najskôr pozvaní. Ako? Každý užívateľ môže pozvať 2 ľudí a tak dostať ostatných kamošov do aplikácie. Pri registrácií viete podobne, ako na Instagrame pridať profilovú fotku, a Bio (kde čo to o sebe prezradíte). Taktiež si vyberáte jednotlivé záujmy ako napríklad obľúbené miesta, identitu, záujmy a mnoho ďalšieho na základe čoho, vám budú navrhnutí užívatelia ktorých môžete následne sledovať.
Sociálna sieť je šikovne vymyslená tak, aby si sa pri používaní vôbec nemusel dotknúť mobilu. Clubhouse by sa vedel najlepšie prirovnať k podcastu, do ktorého sa však môžete zapojiť. Porozprávať sa môžete o rôznych témach a všetko funguje na základe hlasu. Rôzne diskusie prebiehajú v „Rooms“, ktorú môžete s priateľmi založiť napríklad aj vy. Miestnosť môže byť súkromná, s priateľmi alebo verejná tak, aby sa do nej mohli zapájať aj ďalší užívatelia. Administrátor danej „izby“, následne môže zvoliť kto z prítomných môže ísť na pódium a teda o niečom porozprávať. Pozvaní na pódium môžu tak následne diskutovať a hľadisko počúvať. Kliknutím na ruku však môžete požiadať o slovo a tak sa pripojiť do diskusie. Administrátor vám však vie kedykoľvek vypnúť mikrofón, alebo vás z miestnosti vyhodiť.
Všetky diskusie prebiehajú LIVE. Bez záznamu a tak môžeš rôzne témy počúvať pri varení, upratovaní, alebo len tak ako napríklad podcasty. Výhodou je, že sa môžeš pripojiť do akýchkoľvek verejných miestností ohľadom niečoho čo ťa zaujíma a tak sa prostredníctvom CLUBHOUSE vieš aj vzdelávať. Ďalšou vymoženosťou sú aj rôzne Rooms, ktoré fungujú ako rádio. Administrátor púšťa hudbu a ty tak môžeš pokojne počúvať. Organizovať sa môžu aj rôzne rozhovory so zaujímavými osobnosťami, alebo len také debaty s kamošmi.
To, že momentálne sa do CLUBHOUSU dostaneš len na pozvánku tvorcovia opisujú tak, že chcú byť v budúcnosti pripravení na väčší nápor užívateľov. My skôr máme pocit, že je to dobrá stratégia ako nalákať zvedavých ľudí do aplikácie, ktorá je len pre pozvaných. V dôsledku toho sa dokonca začali predávať pozvánky na bazoši, či Instagrame za desiatky eur.
Ak chcete byť úspešný na CLUBHOUSE už vám nebude stačiť pekná fotka, či video. Musíte byť jednoducho dobrý rečník, čím si viete získať svojich fanúšikov. Ak sa venujete napríklad kozmetike, viete posúvať svoje rady a tak si vytvoriť vlastnú komunitu, kde sa budete o svoje know how deliť, prípadne inšpirovať ostatných a zapájať ich do debaty.
Všetko je na platforme momentálne zadarmo, tvorcovia však pripravujú možnosť darov, či zakúpenia vstupeniek do jednotlivých rooms, aby tak rečníkov motivoval.
Tak čo už más CLUBHOUSE? :)