
Kvalitné informácie spracované do prehľadných reportov nám pomáha vyladiť všetky online aktivity na maximum. A je jedno či ide o ppc kampaň, tvorbu eshopu alebo webstránky, seo či monitoring konkurencie.
Celý biznis sa
v dnešných dňoch presúva do online alebo aspoň polo-online prostredia
a je na čase analyzovať vašu súčasnú online prezentáciu a aktivity
a začať pracovať podľa čísiel a nie podľa intuície.
Naši zákazníci presne vedia ako takýto report vyzerá, tento článok píšeme pre podnikateľov a zákazníkov agentúr a nevedia, že takýto report existuje.
- Koľko používateľov navštívilo váš web a z akých zdroj prišli
- Ako dlho sa zdržali na web stránke a či dokončili nejaký dopredu definovaný cieľ (nákup, registrácia...)
- Cez ktoré kľúčové slová sa dostali na váš web z organického vyhľadávania
- Cez ktoré reklamné kampane sa používatelia dostali na vašu web stránku
- Aké je demografické zloženie návštevníkov web stránky
- Na akých zariadenia navštívili váš web (mobil, tablet, pc...)
- Ktoré sú najnavštevovanejšie vstupné stránky vašej webstránky
Toto je základný balík ku ktorému môžete pridávať ďalšie zaujímavé dáta. My napríklad monitorujeme vybrané kľúčové slová a ich dennú pozíciu v google vyhľadávaní. Monitorujeme aj zmienky o značke, webe prípadne konkurencii. Všetky tieto reporty posielame v pravidelných intervaloch a sú dostupné aj online v reálnom čase, kde môžete používať rôzne filtre, dátumy a ďalej tak pracovať s dátami.