REPORT – základný kameň pre vyhodnocovanie úspešnosti kampane, web stránky, optimalizácie pre vyhľadávače....

Kvalitné informácie spracované do prehľadných reportov nám pomáha vyladiť všetky online aktivity na maximum. A je jedno či ide o ppc kampaň, tvorbu eshopu alebo webstránky, seo či monitoring konkurencie. 

Celý biznis sa v dnešných dňoch presúva do online alebo aspoň polo-online prostredia a je na čase analyzovať vašu súčasnú online prezentáciu a aktivity a začať pracovať podľa čísiel a nie podľa intuície.

Naši zákazníci presne vedia ako takýto report vyzerá, tento článok píšeme pre podnikateľov a zákazníkov agentúr a nevedia, že takýto report existuje.

 Každý report sa samozrejme prispôsobuje konkrétnemu zákazníkovi, ale základná kostra musí obsahovať:

  • Koľko používateľov navštívilo váš web a z akých zdroj prišli
  • Ako dlho sa zdržali na web stránke a či dokončili nejaký dopredu definovaný cieľ (nákup, registrácia...)
  • Cez ktoré kľúčové slová sa dostali na váš web z organického vyhľadávania
  • Cez ktoré reklamné kampane sa používatelia dostali na vašu web stránku
  • Aké je demografické zloženie návštevníkov web stránky
  • Na akých zariadenia navštívili váš web (mobil, tablet, pc...)
  • Ktoré sú najnavštevovanejšie vstupné stránky vašej webstránky

Toto je základný balík ku ktorému môžete pridávať ďalšie zaujímavé dáta. My napríklad monitorujeme vybrané kľúčové slová a ich dennú pozíciu v google vyhľadávaní. Monitorujeme aj zmienky o značke, webe prípadne konkurencii. Všetky tieto reporty posielame v pravidelných intervaloch a sú dostupné aj online v reálnom čase, kde môžete používať rôzne filtre, dátumy a ďalej tak pracovať s dátami.