AKO VYTVORIŤ KVALITNÝ CONTENT?

Vytváranie obsahu, náhodné pridávanie fotiek, videí či článkov je jedna vec, ale tvorba kvalitného obsahu si vyžaduje oveľa viac úsilia. Ak chcete vytvoriť kvalitný content, musíte však myslieť na viac detailov. Ako teda na to? 

Veľa ľudí si pri tvorbe obsahu povie, že je to jednoduché. Pridá sa fotka nejaký popis, pár hashtagov a hľa, príspevok je na svete. Treba však myslieť na to, aby mal obsah nejakú pridanú hodnotu oproti konkurencií. Nie vždy je to úplne jednoduché no napriek tomu sa to dá. Ak nájdete cestu akou získate zákazníka a uspokojíte jeho potreby máte vyhraté. Povenujte sa pár hodín denne Google Analytics a zistite, čo vaši zákazníci hľadajú. Content, tému, prípadne obsah blogu viete následne jednoducho prispôsobiť hľadaním výrazom.

AKÝ OBSAH ZVOLIŤ?

Ideálne taký, ktorý sa bude najviac hodiť k vášmu imidžu. Obsah viete tvoriť prostredníctvom videí, fotiek, webinárov, infografiky, blogu a v neposlednom rade podcastov, ktoré sú poslednú dobu veľmi obľúbené. Čím viac obsahu na rôzne platformy budete tvoriť, tým väčšiu návštevnosť vám vedia priniesť. Začnite dvomi alebo tromi a testujte. Časom uvidíte, ktorý spôsob vám prináša najväčšiu návštevnosť a interakcie. Feedback si môžete pýtať na sociálnych sieťach aj od svojich sledovateľov tým, že im na konci položíte jednoduchú otázku. Je to jeden z efektívnych spôsobov ako získať a zapojiť ľudí do svojho obsahu.


KVALITA alebo KVANTITA?

Pre sociálne siete je ideálne postovať minimálne 3-4 krát do týždňa, a aj na blogu vytvoriť akúsi pravidelnosť. To však nemôže ovplyvňovať kvalitu príspevkov. Určite aj vás zaujme viac kvalitná fotografia a pekný profil, ktorý dobre a profi vyzerá už len na pohľad. Ak ste v tomto smere začiatočník, vytvorte si kalendár kde si komplexne naplánujete čo približne by ste chceli, respektíve mali pridávať. Nenechajte tvorbu len na moment, že vám niečo napadne. Spravte si brainstorming pri ktorom porozmýšľate čomu presne by ste sa mohli nasledujúci týždeň, či mesiac venovať. Spočiatku si môžete naplánovať hoci len týždeň dopredu, no zaručene váš obsah bude kvalitnejší a prepracovanejší. Ku kvalite vám môžu pomôcť aj šikovné aplikácie na úpravu fotografií, či videí a dodať tak vášmu obsahu jednotný vzhľad.

BLOG 

V našich článkoch na webe to spomíname často, ale prečo ste nezačali blogovať už včera? Ak chcete aby zákazníci navštevovali váš web aj úplne zadarmo začnite písať blog. Veľkou výhodou je, že v akejkoľvek oblasti sa pohybujete, vždy budete môcť o niečom písať. Okrem toho, že vám to prinesie zákazníkov z organickej návštevnosti úplne zadarmo, vy ste odborník na to, čo vaša firma ponúka. Či už je to služba, eshop alebo akýkoľvek predaj, zaručene máte čo k danej téme povedať. Ponúknete tak rady zákazníkovi a zároveň vytvoríte obsah na svoj blog, či sociálne siete. Ak ste začali premýšľať aké témy by sa na váš blog hodili, radíme vám v tejto sekunde chytiť pero a začať zapisovať. Keď budete chcieť daný článok napísať, stačí, že sa k jednotlivým témam vrátite a nebudete musieť vymýšľať nič nové v tej chvíli. Takt isto to môžete robiť aj pri tvorbe obsahu na sociálne siete.

Čokoľvek vám napadne si hneď zapíšte do poznámok, pretože nikdy neviete, čo z toho nakoniec dokáže vzniknúť. Tak na čo ešte čakáte? Utekajte tvoriť! :)