
Facebook týmto krokom uľahčuje správcom stránok odpovedanie na správy pomocou nového a jednoduchého prepínania účtov, ktoré umožňuje prepínanie medzi osobnými a obchodnými/firemnými účtami priamo v Messengeri.
Na obrázku nižšie môžete vidieť, aké je to jednoduché. Stačí pár klikov a vaše účty sú prepnuté.
Zdroj obrázku: messengernews.fb.com
Facebook k tejto novej možnosti prepnutia účtov dodáva, že podľa jeho prieskumu už vyše 90% firemných administrátorov využíva Messenger na komunikáciu s rodinou a priateľmi. Veľký počet ľudí si nechce sťahovať a spravovať nové aplikácie, aby mohli komunikovať so svojimi blízkymi a spravovať firemné záležitosti.
Svoje obchodné účty môžete spravovať napríklad v aplikáciach Facebook Page Manager a Facebook Creator Studio. V aplikácii Facebook Page Manager a Facebook Creator Studio môžu podniky okrem správ - spravovať aj svoje príspevky na Facebooku, vytvárať reklamy a získavať dôležité informácie o svojom účte.
Facebook si je vedomý toho, že malé podniky potrebujú také nástroje, ktoré sú spoľahlivé a sú ľahko použiteľné. Takéto nástroje majú malým firmám pomôcť rozšíriť ich online prítomnosť a komunikáciu priamo so zákazníkmi. Podľa prieskumu Hubspot až 90% zákazníkov hodnotí okamžitú odpoveď ako veľmi dôležitú. Zákazníci majú čoraz viac otázok. Zaujíma ich dostupnosť produktov, možnosti dodania, osobné vyzdvihnutie, kde sa ich objednávka momentálne nachádza a pod.
Nová funkcia od Facebooku umožní firmám pohodlne a najmä rýchlo reagovať. Firmy si môžu zvoliť prijímanie upozornení v aplikácii Messenger. Stačí jedno upozornenie a hneď viete, že je čas vrátiť sa opäť k firemnému účtu. Svojho zákazníka predsa nenecháte čakať. Čím rýchlejšie zákazníkovi odpoviete, tým vás bude vnímať pozitívnejšie a bude sa k vám opäť vracať.
Aj keď Facebook stále pracuje na svojom pláne integrovať správy - táto možnosť vám uľahčí komunikáciu. Je potrebné zdôrazniť, že možnosť prepínania účtov sa ešte v aplikácii Messenger rozvíja. Do systému iOS a Android príde v najbližších dňoch.