Facebook uvádza na trh nové nástroje podpory pre malé a stredné podniky

Facebook predstavil novú nálepku „Support Small Business“ pre Instagram, ktorá obsahuje nielen samotnú novú nálepku, ale tiež umožňuje používateľom zdieľať miniatúrne obrázky posledných troch príspevkov na Instagrame z firmy, ktorú sa rozhodnú zvýrazniť v rámci svojich príbehov. 

Na obrázku nižšie môžete vidieť, ako si do svojho príbehu pridáte nálepku „Support Small Business“. Instagram automaticky doplní nálepku ukážkami obrázkov z účtu. Používateľ sám nemôže ovplyvniť a odkontrolovať výber miniatúrnych obrázkov.


Nová funkcia by mohla byť veľmi prínosná na predstavovanie značiek, firiem a zároveň by sa v tejto súvislosti mala zvýšiť propagácia samotného Instagramu. Nielenže to pritiahne pozornosť ľudí, aby navštívili viacej profilov na Instagrame, ale tiež táto funkcia poskytne stimul pre malé a stredné podniky, aby vyvíjali aktívnejšiu, zaujímavejšiu komunikáciu a prezentáciu na Instagrame.

Pre malé a stredné podniky je to skvelá možnosť, ako sa ešte viac zviditeľniť. 

Prostredníctvom Instragramu môžu vyzývať svojich fanúšikov a sledovateľov na podporu svojich služieb a výrobkov. 

Ak prevádzkujete malú alebo strednú firmu, mali by ste premýšľať nielen o obsahu, ktorý uverejňujete na svojom Instagramovom účte. Mali by ste premýšľať aj o tom, ako túto novú funkciu využiť čo najlepšie vo svoj prospech. Pomocou nej môžete ovplyvňovať svojich priateľov, fanúšikov ale aj tých, ktorí o vás ešte nevedia. Táto možnosť má veľký propagačný potenciál.

V súčasnej dobe sa Facebook zameriava na hashtagy, ktoré boli vždy trochu neistým problémom. Niektoré správy tvrdia, že hashtagy nemajú v príspevkoch na Facebooku žiaden vplyv. Ďalšie správy a analýzy však tvrdia, že hashtagy sú užitočné v rámci určitých parametrov. Počas posledných mesiacov Facebook testoval nové zvýraznenie hashtagov v príspevkoch na Facebooku, vďaka čomu značky vynikajú v texte oveľa lepšie.

Použitie hashtagu na Facebooku #SupportSmallBusiness by mohlo byť tým správnym podnetom pre samotný Facebook, aby ešte viac zdôraznili význam hashtagov.

Okrem toho Facebook pridal novú značku na podporu, ktorá poskytne prostriedky na predstavenie malých a stredných podnikov svojim fanúšikom, podobne ako platené partnerstvo. V obrázku nižšie môžete vidieť, ako nová značka funguje. Malé a stredné podniky by v tejto súvislosti mali dobre zvážiť, či nezačnú svoju firmy prostredníctvom toho viac propagovať.  


Facebook pridal aj funkciu Firmy v okolí, ktorá pomocou údajov o vašej polohe zobrazuje miestne podniky, ktoré môžete podporiť.  

Nerozmýšľajte nad tým príliš dlho. Práve teraz je ten správny čas, aby ste svoj podnik posunuli vyššie.