
Počas minulého mesiaca spoločnosť Sprout Social uverejnila zoznam časov, kedy je najlepší čas na uverejňovanie príspevkov na hlavných sociálnych platformách.
Tieto časy sa však v súčasnej dobe koronavírusu zmenili. Od kedy vo svete vypukol koronavírus – ľudia začali viacej používať sociálne siete. Sociálne siete zaznamenali veľký posun – ľudia sú neustále online.
Tento týždeň spoločnosť Sprout zverejnila aktualizáciu svojho zoznamu, ktorá vám môže výrazne pomôcť pri smerovaní vašej stratégie na sociálnych sieťach počas tejto pandémie.
V prvej správe z pred mesiaca sa uvádzalo, že najlepší čas na uverejňovanie príspevkov na Facebooku je v stredu medzi 11:00 a 12:00. Nová aktualizovaná správa tento čas upravila. V súčasnosti je najlepšie uverejňovať príspevky v pondelok, stredu a v piatok od 10:00 do 11:00.
Zdroj: sproutsocial.com
Spoločnosť ďalej uvádza, že každý deň o 11:00 zaznamenáva vrchol návštevnosti a aktívnosti užívateľov. Ak sa snažíte o maximálny dosah vašich príspevkov so svojím publikom na Facebooku – našli ste ideálny čas.
My v ARTEXE spravujeme viacero sociálnych sieti našich klientov. Rovnako pri našom Facebooku tak aj pri Facebooku našich klientov zaznamenávame najväčší počet užívateľov v utorok, štvrtok a v sobotu v čase 12:00 a 21:00. Všetko je samozrejme ovplyvnené tým, kedy pridávame na sociálne siete príspevky. V najbližšom čase však skúsime uverejňovať príspevky v odporúčanom čase. Uvidíme, ako to ovplyvní našu návštevnosť.
Čo sa týka Instagramu - aj tam nastala zmena oproti pôvodnému odporúčanému času. Pred tým to bola streda o 11:00 a piatok od 10:00 do 11:00. Teraz je najlepším časom na publikovanie príspevkov na Instagrame pondelok, utorok a piatok o 11:00 a v utorok o 14:00.
Zdroj: sproutsocial.com
Vaše príležitosti na Facebooku a Instagrame sa rozšírili. Teraz, keď sú ľudia doma, trávia viac času na sociálnych sieťach – viete sa k nim prostredníctvom svojich príspevkov dostať jednoduchšie. Podľa týchto časov môžeme predpokladať, že ľudia sa počas dopoludnia snažia rozptýliť, naštartovať sa do pracovného dňa. S rozptýlením im môžete pomôcť svojimi príspevkami.
Analytici na Twitteri poznamenali, že najlepším časom na uverejnenie príspevku na tejto platforme je streda a piatok od 7:00 do 9:00. Pred tým to bola streda a piatok o 9:00. Je tu jasne vidieť, že ľudia trávia v tomto období na sociálnych sieťach viac času.
Zdroj: sproutsocial.com
Čo sa týka LinkedIn, tam sa zaznamenal mierny posun. Aktuálne je najlepším časom streda o 15:00 a štvrtok od 9:00 do 10:00 a rovnako aj piatok od 11:00.
Zdroj: sproutsocial.com
Treba pri týchto časoch brať do úvahy fakt, že na každé publikum platí niečo iné. Týmito odporúčanými časmi sa môžete riadiť. Musíte však zistiť, čo je pre vás najlepšie, ako na vás publikum reaguje. Všetko závisí aj od toho, aké príspevky uverejňujete, ako zapájate do interakcie svoje publikum a aké sú ciele vašich príspevkov.